Telèfon InfànciaRespon

Imatge portada
/content/dam/suportiaj/ca/articles/imatges/nen_caputxa.png
Títol
El telèfon Infància Respon a les xarxes
Data de publicació
2024-11-08 13:21
Temps de lectura
2 min.
Autor
Departament de Drets Socials i Inclusió
Subtítol
Campanya de xarxes socials del telèfon #InfànciaRespon adreçada al públic infantil, adolescent i jove.

Telèfon InfànciaRespon

El Departament de Drets Socials i Inclusió va impulsar una campanya a les xarxes socials per promocionar entre el públic infantil, adolescent i jove el telèfon #InfànciaRespon (116 111). Es tracta d'un servei públic d'atenció telefònica, gratuït i permanent, que funciona 24 hores al dia, els 365 dies de l'any. Aquest servei té l'objectiu de prevenir i detectar els maltractaments d'infants i adolescents, i posa una atenció especial als casos d'assetjament a les escoles, ciberassetjament, violència masclista en adolescents i abusos sexuals.

Mitjançant aquest servei, la Direcció General d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (DGAIA) endega l’activació dels protocols que corresponguin i mobilitza l’equip que ha d’actuar (segons la tipologia de la trucada).